pondělí 27. května 2019

Randivonal london

Szeretek uj dolgokat csinalni. Noemi - Magamról írni bonyolult feladat, de megpróbálom röviden összefoglalni. A külsőm bemutatását majd a képekre bízom. Szia, sportos, független, nő vagyok , már eve lakom Londonban, és gyakran, úgy havonta járok haza a szüleimhez Budapestre. Társat keresek - Tamas vagyok, éves, lakhelyem London.


Randivonal london

Még nem írtam egyéni bemutatkozást, ezért ezt az automatikus szöveget olvashatod. Júlia - Tű keresése a szénakazalban. Tudom,nehéz helyzetben vagyok,mivel. It means that I am - I am looking for somebody with same physical appearance, intellectual background.


Pozitívan élek, mindenben, és mindenkiben a jót keresem, de megfontolt vagyok a döntéseimnél. Ildikó vagyok, éves. Társam keresem London , United Kingdom környékéről. Egyelőre nem írtam egyéni bemutatkozást.


Randivonal london

Ha megtetszett a profilom, s többre . Nemrég érkeztem Londonba, korábban évet éltem Máltán. Független vagyok és szabad. Pozitiv, energiaval teljes talpra esett no vagyok. A horoszkópom :Vizöntő elég nehéz velem ? Nem bírom a bezártságot szeretek ismerkedni viszont nehezen nyilok meg. Intelligencia jó humorral fűszerezve - Ôszinte, nyitott, könnyen barátkozó diplomás nô vagyok.


Londonban elek mar lassan egy eve, szemelyi edzokent dolgozom. A sport a mindenem :) A. Orok optimista Aki mindig jo kedvu es elvezi az eletet. Keresem azt a valakit akivel megoszthatnam a mindennapjaimat es. Erzesek es ember kapcsolatok amikre mindig adok. Nem ismersz, de nem is mersz megismerni.


Az elet egy nagy jatszoter es szeretek bele. Gyerekkori barátaim Fercsinek, munkatársaim pedig Fefének becéznek, bár máig sem. Szia, Misu vagyok, most nem tudtam többet írni. Ha érdekellek, írj vagy jelölj kedvencnek és ismerkedjünk. Fontos számomra az őszinteség és.


Szia, Samu vagyok, most nem tudtam egyéni bemutatkozást írni. Ha többet szeretnél tudni rólam, írj vagy jelölj kedvencnek. Jó kedélyű, optimista srác eladó! Nem veszem az életet nagyon komolyan, de kihozom belőle a. Nagyon szeretek és tudok is élni.


Amiért érdemes meghalni azért élni is érdemes! Vicces, kedves, egészséges életmódra törekvő fickó vagyok. Csak a platina előfizetőknek tudok válaszolni.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky