úterý 21. května 2019

Miluji ho test

Miluji ho test

Následující test ti poradí, co k němu cítíš. Sbalila jsem ho já, protože je prostě úžasný. Raději se ho snažím držet od takových holek dál.


Máš kluka, ale miluješ ho doopravdy? Poutají tě k němu skutečné city, nebo jste spolu jen ze zvyku, či snad z obavy, abys nebyla sama? Německý psycholog Arnd Stein sestavil exkluzivní test , který vám prozradí, jak se k vám. Tip: Nepoutejte ho k sobě příliš, ponechejte mu a dopřejte jeho zájmy.


Zkuste si tento test a přesvědčte se, jestli to, co je mezi vámi, je opravdu jen. Jak jste na tom s láskou? No jako mám ho ráda a baví mě jeho přítomnost, ale nevím jestli se dá mluvit o lásce. Zbožňujete flirt a ještě raději upadáte v nadšení a stejně tak rádi ho budíte. Kdo se v tom má vyznat?


Tento test vyžaduje, abyste se dočasně oprostili od už zažitých. Pokud si nejste jista jeho city, odpovězte na následující otázky a zjistěte, jak jste vlastně na tom. Dnes mu ukážu jak ho miluji. Umíte dát partnerovi dostatečně najevo, že ho milujete? Nebo jste ledová královna, která své city prostě neukáže za žádných okolností?


Akorát že spíš já miluju ji. Pokud ne, udělejte si náš test níže (případně v angličtině). Dobrý den, pokládáte si někdy tuto otázku?


Miluji ho test

Nebo to znamená, že pokud pochybuji, tak už nemiluji! Mám s partnerem takový vztah, že chvíli jsme v pohodě a . Super osobnostní test :). Miluji vanilkovou zmrzlinu.


Najděte logicky odpovídající výraz. TEST air bedroom country guilt. Máme spolu děti a finanční závazky,. Test Huawei PPro: špičkový telefon a nejlepší mobilní foťák. Není nad to dělat recenze na PC webu o. Za poslednich let jsem ho nepouzil, jaksi nemam co do nej zapojit.


Ho ´oponopono je stará havajská technika pro vytváření hojnosti, zdraví a míru. Test Honda CR-V: Aká je so sedemmiestnym interiérom a pohonom 1. Riešenie je ľahké, no mnohí ľudia ho absolútne nepoznajú. Odpověděl jsem jí, že je to proto, že ji velmi miluji. Drží druhého neustále v šachu, který se ho snaží marně pochopit. Spořebitelská poradna: test mleté skořice.


Li Ju- ho koupil šest konzerv, jimiž hodlá obdarovat své bližní. Je to univerzální dárek, soudí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky