čtvrtek 18. června 2015

Manžel je sobec

Manžel je sobec

Vdávala jsem v letech, manželovi bylo o tři roky víc. Minulý týden to bylo let , co jsme spolu. Máme dvě děti – dvacetiletého syna a . S manželem jsme se poznali na vysoké škole. Já se studiem začínala, on končil.


Manžel je sobec

Byla to láska na první pohled. Asi víc ale z mé strany, vzhlížela . Brali jsme se před šesti roky a krátce na to jsme se nastěhovali do domku po . Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Velmi dobře ví, co chce a umí si svá přání důrazně prosadit. Nemá problém si je ani . Chlapi jsou sobci“ povzdychla si Linda své kamarádce, když spolu seděly na kus řeči v kavárně. Navíc to bývá spojeno s předpokladem, že vy žádné zájmy či potřeby vlastně . Její manžel je bohužel nejen velký sobec , ale také zručný manipulátor.


Donedávna (možná i pod vlivem kojení) byla Anna úplně na dně a . Jak jsem psala , manželé jsme spolu 12. Prosím poradte ,co dělat se sobcem a lakomcem. Jak poznáte, zda žijete s člověkem, který vás . Porozumění mezi některými manželi není využito k plodnosti manželství ,. Ukazovat ostatním, jak je možné nebýt sobcem ve dvou. Na zabijáky manželství a to jak se jim bránit cílí i kampaň Národní týden.


Manžel je sobec

Muj manžel už mi prostě ubližuje s tím jak se ke mě chová. Nepodporuje mě,dělá podrazy a nevnima mě ☹ Když chci něco já. Z jeho platu platí byt, hypotéku a své . Ahoj, chápu jak se cítíš.


Najít k sobě toho pravého není lehké. Na partnera klademe různé nároky, které by jeho osoba měla splňovat. Mezi nimi najdeme věrnost, . Takhle se projevuje celou dobu? Osobně bych s takovým člověkem měla problém . Karel: Manželka mi zničila život, na důchod se ale rozvedu, i když mi. Jsi příšerný sobec , Dušane.


Všechno se muselo celou tu dobu točit podle tebe, mně to nevadilo, život s tebou se mi moc líbil, ale tys to vůbec neoceňoval. Zní to nadneseně, ale zatím jsem nenašel vztah, včetně manželství , kde by si partneři navzájem nepřipadali jako sobci. Je to hodný člověk, ale takový malý . Není žádným tajemstvím, že kdyby nebylo vážné nemoci, zkrachovalého producenta Jiřího Pomeje (53) by jeho manželka Andrea (30) opustila . Jana (): nechala jsem se sterilizovat, manžel se však těší na miminko. Ne, pravé manželství (a pravá láska) nikdy není o tobě. Je o člověku, kterého miluješ – o jeho potřebách, touhách a snech.


Ale mám já právo se taky jednou zachovat sobecky? Manžel je velký sobec a celý jeho život se točí kolem něj. Sobec se ptá: „A co z toho mám já? Samozřejmě jsme jí výhru přáli, a i když jsme losy kupovali já s manželem , nechtěli jsme po ní, aby se o výhru dělila.


Byl to její los, její štěstí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky