pondělí 19. října 2020

Zamilovala jsem se do ženy

Zamilovala jsem se do ženy

Jsem vdaná už přes osm let, mám dvě krásné děti a nyní jsem zamilovaná. Nikdy by mě nic podobného nenapadlo, vždy se mi líbili jen muži a teď, . Zamilovala jsem se do kolegyně! Můj život se obrátil na ruby. To, co teď cítím a prožívám, je na jednu stranu strašné, na druhou krásné.


Zamilovala jsem se do ženy

Přitom bezpečně vím, že nejsem lesbicky zaměřená, nikdy v minulosti se mi nic podobného nepřihodilo. A tak se i ženě, kterou dosud přitahovali jen muži, může stát, že se zamiluje. Janitko, četla jsem tvůj blog a chci se tě na něco zeptat. Jak to vlastně teď máš se ženami? Přijde mi, že píšeš čistě pro ´heterosexuální ženy ´ a . Jsem obyčejná ženská středního věku, vdaná hodně let, je mi 39.


Před manželstvím jsem měla vážnější vztahy. A jak už to tak bývá, převážnou většinu tvoří ženy , vlastně chlap je tam . Od puberty, když ostatní holky začaly chodit s klukama, jsem já prostě s nějakým . Chci Vás poprosit o Váš názor na situaci, kdy se žena v manželství po x letech zamiluje do jiné ženy , která ji přitahuje víc, než ji kdy přitahoval vlastní manžel. Jak vnímá naše společnost homosexuální dvojice? Určitě je stále velké množství lidí, kteří si nejsou úplně jisti, zda . Chci se vypsat a doufám že aspoň pár z vás mi dokáže poradit.


Kdyby někdo náhodou nechtěl psate . Po sedmi letech začalo naše manželství skřípat. Vzájemně jsme na sobě už . Měla jsem za to, že já už lásku v životě hledat nebudu, ale stojím. Což je ostatně důvo proč se mnohem méně zamilovávají do žen jen proto, . Jsem přes osm let vdaná, mám dvě krásné děti mladšího školního věku a nyní jsem zamilovaná. Několik kamarádek a známých, o kterých jsem si myslela, že jsou rozhodně heterosexuální, se zamilovaly do ženy a dnes spolu tvoří . Očekával jsem , že bude na prvním rande zklamání, . Jdu se poradit s velice osobním problémem. Nedokážu o tom mluvit s přáteli, rodiči . Já se úplně brutálně zamilovala do své spolužačky.


Dobrý den, máme s manželem už dva roky problémy. Snažíme se s tím něco dělat, protože nám oběma na našem vztahu záleží. Dnes jsem potkala ženu, nejsem si jistá, kdo to je nebo co cítím, ale myslím si, že v mém.


Zamilovala jsem se do ženy

Nikdy by ji ani ve snu nenapadlo, že by se mohla zamilovat do ženy. Po letech se setkala s kamarádkou ze školy. Potvrzují to i mnohé studie, které zjistily, že páry, které se často dívají do očí, prožívají silnější romantické spojení . ZAMILOVALA JSEM SE DO ŽENATÉHO Přesně tohle se mi stalo. Jsem pres dva roky v manzelstvi, dva roky matkou.


Vse se odehralo opravdu rychle, ze jsem to vubec nestihla vstrebat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky