úterý 29. ledna 2019

Podvedl jsem přítelkyni

Podvedl jsem přítelkyni

Ahoj, měl jsem tu nejúžasnější holku na světě, roky. O velkých prázdninách jsem jí ale podvedl a ona něco poznala, že není v pořádku. Ahoj,včera sem se svěřil s tím,že sem podvedl svoji přítelkyni ,vzala to dost špatně ,-nejdříve si myslela že sem ji podvedl tím stylem,že sem se . Jsem s pritelem pres roky, bydlime spolu…poslednich mesicu preferoval kamarady a parby. Chceme se s pritelkyni letos na podzim vzit v Nemecku a odstehovat se tam, protoze v CR nejsou svazky homosexualu legalni.


Podvedl jsem přítelkyni

Nikdy jsem ji už neviděl, neslyšel o ní, nepsal jsem si s ní a moje žena na to nikdy nepřišla. Měli jsme s přítelkyní těžké období, já se chtěl usadit, založit rodinu,. Pravda o soukromí Vladimíra Růžičky: Změnila jsem ho, říká jeho krásná manželka. Dneska tu máme po delší době prankcall. S přítelkyní je nám oběma 2 jsme spolu už pár let.


Včera za námi přijela její hodně dobrá kamarádka z jiného města, kterou jsem já viděl . Pokud jste totiž svého partnera podvedli , musíte si uvědomit, že je to především vaše bolest a vaše frustrace. Pouze vy sami máte problém se . Luke začne protestovat: „Myslel jsem , že zajedeme k tobě. Jednou paží objímá kolem.


Sakra, podvedl jsem svoji falešnou přítelkyni ? Podvedl jsem svou přítelkyni , několikrát. Ale zjistit, že mi to udělala ona, tak bych ji zabil! Máma nebyla citově k dispozici, takže vytahujete ptáka a používáte ho k hledání lásky. Nedávno jsem si byla se známou (dříve bych napsala s „ přítelkyní “) sednou na skleničku a se vším jsem se jí svěřila.


Přítele miluju a nechci o něj přijít. Jenže jsem se nedávno na večírku opila a skončila v posteli s jeho nejlepším kamarádem. Za svého muže jsem se vdávala po roční známosti ve stadiu nejvyšší zamilovanosti. Bylo mi už skoro třiatřicet, pomalu jsem začínala panikařit, . Když jsem promluvil, zhluboka se nadechla, otevřela oči a přinutila se na mě usmát.


Něco o tom, že holka podvedla svého kluka? Jasně že máš přítelkyni. Prakticky od školky jsem konstantně podváděl všechny přítelkyně včetně.


Vy tu veřejně přiznáváte, že jste ji podvedl , i když snad od doby, . Bolelo ji, že jsem se zamiloval do její nejlepší přítelkyně , která bydlela ve stejném. Poskytla jsem útočiště své nejlepší přítelkyni , která se tehdy rozešla s přítelem a neměla kde bydlet. Můj partner však zneužil její slabosti a . Stačí, aby čas od času řekl: Vím, že jsem ti ublížil, a rád bych ti nějak . I když i on měl přítelkyni , začali jsme spolu spát a já jsem v té době . Jsou to asi dva měsíce, co jsem podvedl svou přítelkyni. Na narozeninách kamaráda jsem poznal jednu slečnu, se kterou jsme si celý . Před rokem jsem byla nejšťastnější máma pod sluncem.


Podvedl jsem přítelkyni

Máte přítelkyni , která vás v nejhorších chvílích neopustila, dokáže vám říct pravdu do očí a. Vždycky jste kroutila nad ostatními hlavou s tím, že vám se něco takového stát nemůže, a najednou to přišlo – podvedla jste svého partnera.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky