čtvrtek 9. listopadu 2017

Hledáš někoho soudruhu

Hledáš někoho soudruhu

Pelíšky - hledáš někoho soudruhu ? Detail otázky na Odpovědi. Jan Hrušínský, který však místo dcery hledá „proevropskou třídu“. Unsubscribe from MrAnonymousCS. Hledáš nekoho soudruhu ? Comments4Shares26K Views. Petr Bende - Have You Met Miss Jones?


Hledáš někoho soudruhu

Video pridal používateľ pavelfcb do kategórie zábavné videá, kľúčové slová pre video. Já hledám učebnice učebny gymnázia. Soudruhu profesore já jsem se chtěl jen na něco zeptat: Hoří hovno? Co na to tedy soudruzi ? Myslím, že auditorium bude přínosné. Ten film mám opravdu rád.


A ne¨jvíce se mě líbí věta Kde jenom mohli soudruzi s NDR udělat chybu. Pozdrav čest práci zavedl Baťa , soudruzi si to pouze přivlastnili ! Hlášky jako: kde soudruzi z NDR udělali chybu, maminko, ty nám jenom hoříš nebo bolševický nok zlidověly. Zhruba tisíc zaměstnanců obchodních řetězců Kaufland a Lidl v Česku si musí zvykat na novou atmosféru v práci. Příběhy jedné historické generace - stárnoucích rodičů, dospívající mládeže a malých dětí.


Tam snad i nyní po soumraku bude nějaký mechanik ochoten pomoci soudruhovi v jeho nesnázích! Celý profil je viditeľný len prihláseným používateľom. A tam seděl Kuchynka a nějakých šest bařtipánů, soudruhů všelijakých, evidentně nějaké.


Já jsem tam nahlídaříká„Pardon, já jenom někoho hledám. Kraus (Jiří Kodet) ho přetáhne holí. Jednoznačne top hláška!


Kodet slušně poděkuje a řekne, že nic nehledá. Když se pak režisér díval na natočený materiál , . Přišel jsem s nabídkou kvalitního sexu. A skláři nebudou mít co žrát. HI-TEC - značka, která nenabízí . Od soudruhů rodičů, co? Degraduju tě na králíka.


Jerevan, za komunismu – u někoho jsou, u někoho. Jestlipak si myslíte, soudruzi, že to přežil? Jo, a abych nezapoměl, komunisti si tykali také, pane Svobodo. To si ale jistě sám pamatujete. Možná jste i Vy někoho na nějaké . To se vždycky směju už dopředu.


Jo a hláška kterou používám To je tím s kým se taháš. Třeba scéna s kaprem ve vaně Copak ty bys dokázal zabít kapra, když tatínek už nežije? Donutil jen zakroutí hlavou. Soudruhu , pokud se nemůžeš zdržeta pojíst se mnou, přijmi prosím tento . A hlavně jestli u někoho něco neschoval.


Přítomnost čtyř stejně oblečených soudruhů od Státní bezpečnosti v něm vyvolávala . Slovo paní Strana jaksi neschvalovala - všichni se měli oslovovat soudruhu a soudružko - ale pro některé ženy se slov paní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky